marți, 30 decembrie 2008

ms ms ms

este data de 30 12 data cand eu am ajuns acasa pe la ora 13 e bn ... a fost minunat sa traiasca moshu si ana ... cei mai tarei prieteni ai mei sa traiasca si dj. pena si mada si sora lu mada care app e buna rau de tot ...:):);):):*:*:* ... vara mea ioana vara mea florina si aly plrietenul ei sunteti toti foarte faini .... , horatiu si florina,  alexandra,  oana super fata din ce in ce mai buna sa facut monik la fel ... a fost 4 nopti incendiare in care mam distrat supper tare a fost minunat ....:D:D... ms mady ca mai lasat sa iti utilizez pc ms laie ca mai invitat la majoratul tau ... chiar daca nu tiam adus nimk ... ms pentr gazduire matusa veta si unchiu ionica si mihaitza ;):):*:*:P:P:*:* o sa mai vedem cand ne vedem .... poate de pasti poate dp bac ... :));):)  

Niciun comentariu: